idag åker jag.

Idag åker jag ! känns inte som de är idag jag åker.. planet går vid 6 så vi ska vara på flygplatsen vid 4 PALLA ! jaja sen tar de väl ca: 2 timmar till milano och därifrån ska vi sitta på en buss i flera timmar *suck* jaja  sen  blir de väl förmodligen kolla runt lite sen *sova* host tror inte de blir så mycket sömn haha. gick å la mig typ 3 i natt:O bara för ja skulle packa väskan, å jag är fortfarande inte klar:P men ja 3 för mig är ändå rätt tidigt om man kollar på mina andra dagar denna veckan (a)jaja nu ska jag gå ut till min underbar mamma (a) puss på er hoppas ni får de bra väder i sthlm hihi *stor risk* kommer sakna alla jätte mycket men mest av allt min storebror !
hann inte säga hej då till emma men du får ha de bra på hockeylägret så ses vi när vi kommer hem:) love u !


kommer sakna alla min sötnosar här i sthlm !

Kommentarer
Postat av: elvira tha man ;D

jag saknar dig! kom hem..... så vi kan träffas (a) PUSS PÅ DIG FJORTISCARRO ;D haha (driv) <3<3

2009-08-07 @ 13:36:30
URL: http://elvirabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0