Ett test jag tog från glikis bdb

Vem ringde dig senast? hmm har inte pratat i telefon idag,  rekord !
Vad har du för trosor på dig just nu? vita å gröna spetts
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? från gliki, Aha;) jupp x) vet du, jag har visst gett dig lösenordet till alla mina grejer på internet x) haha fail <333
Kan du gå utan smink? klart ! gör de nu ?
Vad brukar folk få för intryck av dig? hmm vet inte riktigt med förmodligen pratglad
Har någon slagit dig riktigt hårt?  nja, ne de tror ja inte
Använder du parfym? självklart
Vad kollar du på först hos en kille?  ansikte,kropp,ögon. de är utsidan som ger insidan en chans !
Vad är klockan? 22.09
Vilken färg har din mobil? svart och silver har pimpat den med lite snygga stenar nu:)
Vad ska du göra nu? kolla klart på beck filmen
Är du social? hallå ? jag älskar att prata !
Känner du att du orkar med en fråga till? ja de ska jag väl orka
Vad tänker du när du vaknar? ojj de är nog olika varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0