ligger å solar

Ligger å myser på altan, gud så skönt väder de är ! strålande sol och så blåser de lite å de är skönt ! är själv just nu för mamma å pappa har åkt till lådna för att träffa några och ja var så trött i morse och hade fortfarande så jävla ont i min nacka tror ja har fått en sträckning eller något.. men iallafall så stannade jag hemma och har fixat en design till  bloggen men den är inte helt klar än så förmodligen blir den klart ikväll eller imorgon.
ikväll kommer Hanna och hennes familj hit på middag:) så de blir nog trevligt:) kul att träffa Hanna oxå har bara träffat henne som hastigt i affären men nu får vi tid att vara med varandra och prata lite, vi har nog en hel del att prata om eftersom de var ett tag sen vi sågs.. sen imorgonbitti kommer min älsklingskusin ut hit:) *jippi* har saknat henne så mycket ! hon kommer ut imorgon sen åker vid hem troligtvid på onsdag för jag måste packa och handla nya kläder tills ja ska till Italien och träffa syster som jag saknar mer än mest ! och självklart tedd min bror saknar honom skit mycket !  å alla andra vänner ! de är verkligen inte långt kvar nu tills jag ska till Italien precis en vecka idag:) ska bli så kul att komma iväg till ett annat land med gruppen:) vi ska träna 6 timmar om dagen och självklar ska vi sola,bada,shoppa och ha de allmänt mysigt ! och föresten så glömde jag att säga att min storebror kommer hem på onsdag:D *jippijippijippi* ! har saknar han jätte mycket. tänk tre veckor utan min storebror:( så de ska bli kul att träffa honom igen:)
men nu ska jag fortsätta sola och lyssna på musik. puss på er !


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0