Vaxholm idag

Hej bloggen !

Nu är jag hemma efter en mysig dag i Vaxholm:) blev inte så jätte mycket inhandlat för min del men örhängen och ett armband, ska visa armbandet  här nedan sen men det var iallafall en bricka där det stod en text som mamma valde ut:) jätte gullig ! sen köpte vi mat med oss till båten å satt å åt sen åkte vi tillbaka till landet:)

Nu sitter jag i vardagsrummet och har precis kollat på jönssonligan/lyxfällan vi bläddrade fram och till baka mellan dom jag å pappa, (a). helt sjukt det dära lyxfällen, att man kan ha så mycket lån och ändå fortsätta i samma spår år efter år, fattar inte hur folk tänker ! om som ens tänker !?

jag blev så trött igår kväll så jag orkade inte blogga, de var så skönt att bara sitta i min sackosäck och kolla på tv hela själv, skönt att göra de ibland ! å det blir ju rätt mycket tv-tittande nu när man är på landet, hemmakvällar med tvn å familjen hihi, inte så mycket mer att göra här.. iallafall så satt jag å kolla på big brother:) haha så himla länge sen man såg de ! de är så patetiskt men ändå så roligt att titta på (a) å man får ju passa på när mamma å pappa sover för de är ju inte direkt deras favorit program om man säger så (aa) haha.



jag på båten

på brickan står de
Omgiven av kärlek njuter av livet
den fick jag av min mamma gulligt va ? ♥

en bild på mig å mamma från förra veckan:) älskar dig mamma !

jag,pappa,mats och lina :)

sommar ♥

lina å jag på bananbåten (a)

hahaha älskar dig lina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0