saknar syster :(

Hej på er !

Blev ingen uppdatering fören nu men men så blir de ibland ! har inte gjort speciellt mycket idag.. började med att jag vaknade vid 12 tiden å då gick ja upp å åt frukost, framsteg ! äter frukost nu ibland(a) sen sa jag hej då till farmor som  skulle åka hem idag, sen har jag väl i stort sätt bara suttit å degat i soffan och inte gjort ett skit, hmm va är de med mig egentligen ? jaja man får väl har sådana där dagar ibland. sen vid tre tiden gjorde jag iordning mina naglar så nu är  dom snygga å fräscha igen:) sen åkte jag mamma å pappa med båten till ingmarsö restaurang och åt:) super gott !
och nu sitter jag här i soffan och pratar me min underbara syster på msn, och hon sa att hon kommer hem nästa vecka typ på torsdag, gissa om jag blev glad ? trodde inte ja skulle få träffa henne innan Italien, men nu får jag de:) saknar henne alldeles för mycket:( klarar mig inte en vecka till utan dig syster:( älskar dig mest i hela världen ! du och jag genom allt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0