...

tusen tankar snurrar runt i mitt huvud nu.. måste skriva av mig lite men de är som om inget kommer ut.. finns så mycket som ja bara skulle vilja skrika ut som gör att livet är jobbigt ibland, man tänker på saker å blir ledsen men håller de inom sig å får aldrig ut de.. så känns de ibland..
vet inte riktigt va ja tänker på men ja är bara lite deppig nu:/
jag vill träffa en kille som älskar mig för den jag är... de är som att de saknas en bit i mitt hjärta.. och när jag hittar den jag älskar så kommer allt falla ihop till ett helt hjärta igen.. om de nu händer..
sen tänker ja på många andra saker oxå.. tex min farfar som jag aldrig fick träffa :( men ändå saknar jag honom så enormt mycket.. orkar inte skriva mer nu tårar rinner ner för min kind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0